Friday, September 22, 2006

Kerorokerorokerorotai嘅出處......

本來我呢篇野想用個"序"字做標題,但係諗下諗下我又冇咁勁可以自己寫"序"喎...所以變為"Kerorokerorokerorotai嘅出處"。咁點解會有佢嘅出現呢???因為我諗我身邊嘅朋友都想知道我嘅生活、我嘅返工日誌、我每日嘅喜與悲,都想了解我多d嘅,希望都可以喺呢道搵到。
(我send得太興奮,send左條link俾好多人tim!!!!)


咁就講下今日啦......今日返下夜(2pm-10pm),已經係連續第三日嘅下夜,返得太多下夜唔係唔好,可以訓晏d,但其實會令我嘅時間非常唔好"駛",晨早我又唔會起身,一訓就訓到十二點幾一點,換衫、食咪個brunch,有時都會搞到遲哂...但好無奈地我又要一個星期返三節odd-section(即係星期二至六嘅所有夜晚仲有星期六嘅下晏),呢個星期由於我選擇咗要返團契,見下團友仔,所以我只好返三日嘅下夜,嚟換取我可以返團契。下晏處理咗一d我"織"左好耐工作,我嘅心情終於輕鬆哂;最轟動嘅消息都係喺夜晚,其實呢個問題已經喺我心入面好耐,只不過我不敢去行動,又或者係我不敢去接受行動後嘅風險...講到尾都係依賴、唔願郁,怕又"量地"半年,唔知點去面對家人...都係唔講喇!!有d傷感...早抖!!訓啦!!

1 comment:

Anonymous said...

哥仔:

一直以為你已有blog添,因為你係時尚電腦人,不過由於一直我沒有於任何一個blog登記,因此through email覆你。
見團友仔好緊要,起碼大家有互相支持。驚浪費早上,找我幫手,包你每日9:00起身。

我都係經長期訓練先有早睡早起的特異功能。