Friday, September 22, 2006

本星期嘅更....

(25/09)星期一:上,下CO
(26/09)星期二:上下
(27/09)星期三:下,夜CO
(28/09)星期四:上CO,下
(29/09)星期五:上,下CO
(30/09)星期六:AL


解釋一下我返工嘅時間先:
基本上一星期要返44個鐘,除一日八個鐘,即係一個星期要返五日八個鐘加上一日四個鐘... 所以會有五日上下或下夜加某日一節上、下、夜...
上下即係返十點放六點,下夜即係返二點返十點;淨上就係九或十點至一或兩點,淨下就係一點至六點,淨夜就係六點至十點...仲之點都好,一日最少返四個鐘或八個鐘
CO 即係on duty,要坐counter(除上午外,boz中心上午不開放,我可坐回先自己嘅位)。如果你知道我中心喺邊又得閒嘅,大家可以隨時上嚟中心搵我;唔係嘅都可以打個電話搵我傾傾計架!!
AL就係Annual Leave,即係年假,本星期攞咗一節,我就可以唔駛上個星期咁要返三晚夜咁慘...


最後,呢張係喺旺角亞皆老街影嘅,(由於我喺巴士上,加上係用手機影,有d差)原來喺喧鬧嘅旺角上,有時都會有一片晴天,但如人類繼續污染呢個地球,睇呢片晴天可能會成為一個妄想....

No comments: