Wednesday, November 14, 2007

電話中的相

自從手提電話多了功能之後,人人都肯定會在手提電話中影多了相,聽了歌,手提電話就成為了人們的隨身必需之物。而且現在的手提電話相機可以以7.2mb高速上網、用GPS確定自己的位置、五百萬像素影相、大大聲地播Mp3...什麼都得,真係將電腦的功能搬到手電上。
可以話方便了人們,我卻覺得係幫手提電話製造公司和手提電話服務供應商賺錢。
我們有用不盡的創意去影相,手提電話製造公司就會推出用不完記憶體的記憶咭,愈細張的記憶咭就愈貴,造那麼細小是否真的方便便用,還是方便人們遺失它??昨晚發現手電有很多相片...

這是我與公司同事去食自助餐的單...
芒果腸粉
芒果河粉
楊枝甘露
雜果拿破崙
埋單$102

陳奕迅演唱會,完全爆哂場!!!

舞台勁靚,仲有三個大銀幕,播d好搞笑既動畫。


唱”浮誇”時件衫真係超浮誇,仲要開三四十支燈做效果,你話浮唔浮誇??

可惜我買早左,聽朋友講尾場唱到十二點五呀!
我得十一點半咋...好唔抵,陳奕迅下次我一定要買你尾場!!!

八吋長的壽司呀!!!

鰻魚都係八吋長,仲要係即燒俾你食(係熱到有煙出)勁正!!我諗所有魚類壽司都係八吋咁長,都係八蚊舊!

加上一碗好濃的味噌豬頸肉拉麵,滿足哂!

No comments: