Thursday, November 08, 2007

難於開口...

我係一個不善於講野既人,有好多野對我黎都會”難於開口”...
想問店員想耳筒點樣帶,我要諗好耐我要點講我先會開聲...
想叫同事借一借開俾我用影印機,我會等同事用完我先用...
所以我諗我表白都會諗好耐、諗好多野...佢會唔會有男朋友呢?我向佢表白左之後會唔會做唔返朋友呢???但另一個我又會話講左先算啦!駛乜諗咁多!都戇居既!
而且...我覺得表白係一樣好深奧既野,所有證據都係感覺而黎,十個有八個行街既人都會周圍望,咁可唔可以話個個望我既女仔都係冧我先...
例如成日三更半夜打俾佢又會聽、時不時約佢食飯行街又肯、又話要出黎有求必應,咁又就肯定我冧佢、佢又冧我先??
oh...no!

2 comments:

洋洋 said...

喂,任何人對未成功既事都會係咁架啦。開口向人表白喎,未試過,緊係難啦。但係如果你都想有個伴,你緊係要做第一次,唔通要女仔開口咩?

失敗左,未當表錯情囉,但係成功都唔代表乜。不過要記得成功的經驗,成為你下次遇到困難時,用返上次經驗來鼓勵自己。自己先有進步架。

係唔係仲可以做朋友係你而家係好重要,但將來你可能會睇化。你中學的朋友而家有幾多仲係朋友?你心裏面唔好忘記佢就得啦。

Tommy Cheng said...

William,多謝你...我會嘗試一下。